seyedrezabazyar>

مشاور تحصیلی احسان افشارمنش

++این مطلب توسط احسان افشارمنش تهیه و نشر گردیده است++
مشترک روزنامه مشاورین شوید
پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، ایمیل دریافتی را تایید نمایید.
یادداشت سردبیر

زکات علم، نشر آن است!

دوستان و همراهان عزیز:
کلام آغازین را از مدیریت محترم وبلاگ بیان وام می گیرم; هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. فراموش نکنیم که زکات علم نشر آن است و برای سهیم کردن دیگران در آنچه کسب کرده ایم لحظه‌ای نباید درنگ کنیم. 
این وبسایت با دو آدرس: 
در دسترس می‌باشد.                                                                              
احسان افشارمنش
مشاور و روانشناس بالینی

رزرو وقت مشاوره حضوری برای رزرو وقت روی عکس کلیک کن

حذف شرط معدل از کنکور 95 شایعه است

سه شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۱۷ ب.ظ

دانش آموزان عزیز و همراه مشاورین. به منظور اطلاع رسانی بیشتر در مورد شرط معدل و وجود شایعه های متعدد در این زمینه اطلاعات موثقی در صفحه 3 و 4 دفترچه راهنمای کنکور 95 آمده(بند 17 و 19)  که در این پست بازنشر داده می شوند:

معدل کتبی: نمره ای است که از میانگین وزنی (حاصلضرب تعداد واحدهای دروس نهایی در نمره کتبی مأخوذه، تقسیم بر تعداد کل واحدهای دروس نهایی) نمرات امتحانات نهایی پایه سوم متوسطه به دست می آید. این نمره در کادر پایین سمت چپ کارنامه با عنوان معدل کتبی نهایی مشخص شده است. این نمره برای داوطلبان نظام جدید که دیپلم خود را در یکی از سال های 1384 تا 1394 دریافت داشته اند و اطلاعات سجلی و سوابق تحصیلی خود را به تأیید رسانده اند، در بند 12 فرم تقاضانامه ثبت نام اینترنتی آنها درج شده است . لازم است داوطلبان در درج دقیق و صحیح معدل کتبی دیپلم اهتمام ورزند.

تذکر مهم: با توجه به اینکه پذیرش دانشجو در رشته های تحصیلی « پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی »، منحصراً براساس معدل مدرک تحصیلی دیپلم داوطلبان صورت خواهد گرفت، لذا فارغ التحصیلان نظام قدیم آموزش متوسطه نیز بایستی « معدل کتبی د یپلم » و فارغ التحصیلان دوره های فنی و حرفه ای و یا کارودانش که با توجه به دارا بودن مدرک پیش دانشگاهی و یا کاردانی پیوسته، در آزمون سراسری ثبت نام و شرکت می نمایند و فاقد معدل کتبی می باشند، بایستی «معدل کل دیپلم» خود را در تقاضانامه ثبت نام درج نمایند.

سوابق تحصیلی: میزان و نحوه تأثیر سوابق تحصیلی برای داوطلبان مشمول، مطابق قوانینِ الزام آور خواهد بود که جزئیات آن ، متعاقباً تا زمان توزیع اینترنتی کارت شرکت در آزمون (اواسط تیر ماه 1395 ) به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.


نظرات (۰)

برای نظر دادن اولین نفر باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">