seyedrezabazyar>

مشاور تحصیلی احسان افشارمنش

++این مطلب توسط احسان افشارمنش تهیه و نشر گردیده است++
مشترک روزنامه مشاورین شوید
پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، ایمیل دریافتی را تایید نمایید.
یادداشت سردبیر

زکات علم، نشر آن است!

دوستان و همراهان عزیز:
کلام آغازین را از مدیریت محترم وبلاگ بیان وام می گیرم; هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. فراموش نکنیم که زکات علم نشر آن است و برای سهیم کردن دیگران در آنچه کسب کرده ایم لحظه‌ای نباید درنگ کنیم. 
این وبسایت با دو آدرس: 
در دسترس می‌باشد.                                                                              
احسان افشارمنش
مشاور و روانشناس بالینی

رزرو وقت مشاوره حضوری برای رزرو وقت روی عکس کلیک کن

چند خبر مهم درباره کنکور

سه شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۳۸ ق.ظ

در این مطلب به چند خبر مهم درباره کنکور سراسری اشاره می کنیم که شاید برای بعضی دوستان بسیار تعیین کننده و حیاتی باشد. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید...

1.خبر اول اینکه ثبت نام و ویرایش صرفا سوابق تحصیلی تا 7مهر99 تمدید شده یعنی داوطلبان می توانند تا تاریخ مذکور نسبت به ثبت نام یا ویرایش رشته محل های انتخابی اقدام کنند. لازم به ذکر است اگر رشته محلی از مجموعه روزانه انتخاب کردید و به آن علاقه ندارید هرچه سریعتر نسبت به حذف آن اقدام کنید زیرا پذیرش روزانه چه از طریق بدون آزمون یا صرفا سوابق تحصیلی باشد و چه از طریق کنکور و باآزمون فرد را به مدت یک سال از انتخاب رشته های روزانه محروم خواهد کرد. ضمنا یک سری تغییرات در دفترچه انجام شده که در این لینک می توانید مشاهده کنید.

لینک ثبت نام

لینک  ویرایش


2. خبر بعدی اینکه داوطلبان باید نسبت به بررسی سوابق تحصیلی خود هرچه سریعتر اقدام کنند که اگر ایرادی مشاهده نبود نسبت به تصلاح آن اقدام کند. لینک مشاهده سوابق


3. داوطلبانی که متقاضی شرکت در رشته های گروه هنر، علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی هستند حتما باید از طریق سامانه اعلام علاقه مندی کنند یعنی برای مرحله آزمون عملی و مصاحبه  از طریق این لینک کارت اعتباری بخرند و از طریق (کلیک کنید) اعلام علاقه مندی کنند.

از گروه هنر رشته های: نقاشی (ارتباط تصویری)، آموزش ارتباط تصویری ـ هنرهای تجسمی ـ طراحی پارچه و لباس ،طراحی صنعتی، ادبیات نمایشی، مجسمه‌سازی، موسیقی ایرانی، موسیقی جهانی، موسیقی نظامی،کتابت و نگارگری، آهنگسازی، بازیگری ، طراحی صحنه، نمایش عروسکی و عکاسی  باید کارت اعتباری بخرند و می توانند در دو مجموعه اعلام علاقه مندی کنند.


4. دانشگاه فرهنگیان یا تربیت دبیر شهید رجایی و هر عنوانی که منظور همان تربیت معلم یا مدرس سابق است روزانه محسوب می شود. اگر در رشته های بدون آزمون یا با آزمون به اشتباه رشته ای از رشته های روزانه را انتخاب کنید و پذیرفته شوید سال آینده از انتخاب رشته های دانشگاه فرهنگیان محروم خواهید بود و همینطور اگر امسال دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شوید سال آینده از انتخاب رشته های روزانه ای مثل پزشکی و ... محروم خواهید بود اما پردیس خودگران و ظرفیت مازاد و ... را می توانید اتخاب کنید. پس بدون مشورت با متخصصین این حوزه و تنها با راهنمایی سایت های اینترنتی و دوستان و آشنایان نسبت به انتخاب رشته اقدام نکنید.


5. دفترچه سوالات (کلیک کنید) و کلید سوالات (کلیک کنید) آزمون سراسری در دسترس است و داوطلبان می توانند تحلیل آزمون برای خودشان انجام دهند و درصدهای احتمالی خود را پیش بینی کنند.


نظرات (۰)

برای نظر دادن اولین نفر باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">