seyedrezabazyar>

مشاور تحصیلی احسان افشارمنش

++این مطلب توسط احسان افشارمنش تهیه و نشر گردیده است++
مشترک روزنامه مشاورین شوید
پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، ایمیل دریافتی را تایید نمایید.
یادداشت سردبیر

زکات علم، نشر آن است!

دوستان و همراهان عزیز:
کلام آغازین را از مدیریت محترم وبلاگ بیان وام می گیرم; هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. فراموش نکنیم که زکات علم نشر آن است و برای سهیم کردن دیگران در آنچه کسب کرده ایم لحظه‌ای نباید درنگ کنیم. 
این وبسایت با دو آدرس: 
در دسترس می‌باشد.                                                                              
احسان افشارمنش
مشاور و روانشناس بالینی

رزرو وقت مشاوره حضوری برای رزرو وقت روی عکس کلیک کن

آزمون عملی موسیقی،آهنگسازی،مجسمه سازی و عکاسی

چهارشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۹، ۰۸:۲۶ ق.ظ


‌ متقاضیانی که نسبت به واریز هزینه آزمون عملی خود اقدام نموده‌اند باید در زمان اعلام شده (در این اطلاعیه) کارت آزمون عملی و یا طراحی خود را از طریق درگاه این سازمان پرینت نموده و طبق آدرس مندرج در کارت ورود به جلسه آزمون عملی، در زمان مقرر به محل برگزاری آزمون عملی مراجعه نمایند.


تبصره: آن دسته از افرادی که با توجه به پرداخت هزینه برگزاری آزمون عملی، متقاضی دو مجموعه از رشته­ های تحصیلی مربوط شده ­اند می‌بایست به منظور شرکت در هر یک از مجموعه ­های ذیربط نسبت به پرینت کارت برای هر مجموعه اقدام نمایند.


1-‌ افرادی که متقاضی رشته‌های فوق بوده و نسبت به پرداخت هزینه آزمون عملی در موعد مقرر اقدام نموده و به هر دلیل موفق به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی و یا طراحی از درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان نشده اند، و همچنین متقاضیانی که در زمان مقرر (99/05/28 لغایت 99/06/03) موفق به اعلام علاقه مندی نشده ­اند، در صورت دارا بودن شرایط آزمون عملی، می‌بایست با همراه داشتن رسید پرداخت هزینه، دو قطعه عکس و کارت شناسایی معتبر، در روزهای برگزاری آزمون به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص در محل برگزاری آزمون عملی براساس برنامه زمانی­ اعلام شده در جدول ذیل، مراجعه نمایند.


2- پرینت کارت برای متقاضیان رشته‌های مندرج در جدول ذیل 24 ساعت قبل از تاریخ برگزاری آزمون از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل دریافت خواهد بود. محل و زمان رفع نقص و برگزاری آزمون عملی و تخصصی رشته‌های مذکور بر اساس جدول ذیل می‌باشد. و منحصراً در شهر تهران برگزار خواهد شد.


جدول برنامه‌ زمان و مکان رفع نقص و برگزاری آزمون عملی و تخصصی رشته‌های تحصیلی گروه آزمایشی هنر: آهنگسازی، موسیقی ایرانی، موسیقی جهانی، مجسمه‌سازی و عکاسی در  ادامه مطلب:


نکات مهم برای رشته‌های مندرج در جدول فوق:


متقاضیان رشته مجسمه‌سازی ضروری است تخته شاسی بزرگ، کاغذ مناسب طراحی، مداد، پاک­ کن و تراش به همراه داشته باشند. همچنین می­بایست در روزهای مقرر مندرج در جدول فوق با توجه به حروف اول نام خانوادگی متقاضیانی که نوبت صبح درج شده از ساعت 8:00 صبح و نوبت بعدازظهر از ساعت 13:00در محل برگزاری آزمون عملی حضور داشته باشند.


متقاضیان رشته عکاسی ضروری است، گوشی هوشمند ( با قابلیت عکاسی و انتقال تصویر در نرم افزارهای کاربردی) و دارای شارژ کامل و اینترنت همراه، کاغذ A4 (پنج برگ) چند نمونه پرینت از عکسهای شاخص خود و خودکار مشکی در جلسه آزمون به همراه داشته باشند. همچنین می­بایست در روزهای مقرر مندرج در جدول فوق با توجه به حروف اول نام خانوادگی متقاضیانی که نوبت صبح درج شده از ساعت 8:00 صبح و نوبت بعدازظهر از ساعت 13:00 در محل برگزاری آزمون عملی حضور داشته باشند.


در رشته موسیقی ایرانی مفاد آزمون در2 بخش: بخش اول:- سرایش (خواندن­ ملودی درگام‎های ماژور، خواندن ملودی مینور یا مد ایرانی، وزن خوانی ترکیبی و ساده)- شنوایی(یک صدایی ملودی تنال، دوصدایی (تشخیص فواصل ملودیک و هارمونیک)) بخش دوم: اجرای یکی از سازهای موسیقی سنتی ایرانی (تار، سه تار، سنتور، نی، کمانچه، قانون، رباب، عود، قیچک)- اجرای یک ردیف (از ردیفهای معتبر موسیقی ایرانی)- دو آواز به انتخاب متقاضی و اجرای سه گوشه به پرسش داوران - قطعه نوازی (اجرای دو قطعه تخصصی ساز به انتخاب متقاضی و اجرای یک قطعه به پرسش داوران) می­باشد. همچنین می­بایست در روزهای مقرر مندرج در جدول فوق جهت تعیین نوبت آزمون عملی از ساعت 7:30 صبح در محل برگزاری آزمون عملی حضور داشته باشند.


در رشته موسیقی جهانی مفاد آزمون در2 بخش: بخش اول:- سرایش (خواندن ملودی در گام‎های ماژور و مینور، وزن خوانی ترکیبی و ساده)- شنوایی (یک صدایی ملودی تنال، دوصدایی (تشخیص فواصل ملودیک و هارمونیک)). بخش دوم:- اجرای یکی از سازهای موجود در ارکسترهای سمفونیک (به استثنای سازهای ضربی)- اجرای سه قطعه کامل از دوره­های باروک، کلاسیک و رومانتیک- همراهی پیانو برای متقاضیان غیر از پیانو و گیتار الزامی است.- دشیفراژ (برای سازهای پیانو و گیتار اجرای یک قطعه ناشناخته الزامی است). می­باشد. نوازندگان پیانو و گیتار ملزم به اجرای رپرتوار (دوره های باروک،کلاسیک و رومانتیک)، از حفظ(بدون استفاده از نت) می­باشند. همچنین می­بایست در روزهای مقرر مندرج در جدول فوق جهت تعیین نوبت آزمون عملی از ساعت 7:30 صبح در محل برگزاری آزمون عملی حضور داشته باشند.


در رشته آهنگسازی مفاد آزمون در 3 بخش، بخش اول: هارمونی به صورت کتبی شامل یک سوال باس شماره گذاری شده تا پایان آکوردهای هفتم (اعم از دومینانت، فرعی و ثانوی)- سازشناسی ایرانی و جهانی به صورت کتبی 15 سوال (5 سوال سازشناسی ایرانی و 10 سوال سازشناسی جهانی)، بخش دوم: - سرایش(خواندن ملودی درگامهای ماژور و مینور، وزن خوانی ترکیبی و ساده) – شنوایی (یک صدایی ملودی تنال، دوصدایی(تشخیص فواصل ملودیک و هارمونیک) بخش سوم: پیانو: اجرای دو قطعه با انتخاب داوطلب الزامی است. 1- یک سونات یا سوناتین (موومان اول یا کامل) از دوره­های باروک، کلاسیک و رمانتیک2- آهنگسازی و اجرای یک قطعه به فرم " باینری" برای پیانو می باشد. همچنین می­بایست در روزهای مقرر مندرج در جدول فوق جهت تعیین نوبت آزمون عملی از ساعت 7:30 صبح در محل برگزاری آزمون عملی حضور داشته باشند.


همه متقاضیان می­بایست در زمان مقرر در آزمون تشریحی و یا عملی رشته و یا رشته­ های تحصیلی مورد علاقه خود شرکت نمایند. بدیهی است آزمون‌های عملی و طراحی و درس تخصصی هر رشته قابل تمدید، تکرار و یا برگزاری آن بصورت انفرادی برای هیچ متقاضی و تحت هیچ شرایطی میسر نمی‌باشد.


متقاضیان محترم به منظور رعایت دستورالعمل های بهداشتی، از آوردن همراه خودداری نمایید.ضمناً در محل آزمون امکان تهیه مواد خوراکی مهیا نمی‌باشد.


همراه داشتن ماسک سه لایه (غیر فیلتردار) برای همه متقاضیان الزامی می‌باشد.

نظرات (۰)

برای نظر دادن اولین نفر باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">