seyedrezabazyar>

مشاور تحصیلی احسان افشارمنش

++این مطلب توسط احسان افشارمنش تهیه و نشر گردیده است++
مشترک روزنامه مشاورین شوید
پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، ایمیل دریافتی را تایید نمایید.
یادداشت سردبیر

زکات علم، نشر آن است!

دوستان و همراهان عزیز:
کلام آغازین را از مدیریت محترم وبلاگ بیان وام می گیرم; هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. فراموش نکنیم که زکات علم نشر آن است و برای سهیم کردن دیگران در آنچه کسب کرده ایم لحظه‌ای نباید درنگ کنیم. 
این وبسایت با دو آدرس: 
در دسترس می‌باشد.                                                                              
احسان افشارمنش
مشاور و روانشناس بالینی

رزرو وقت مشاوره حضوری برای رزرو وقت روی عکس کلیک کن

دانلود منابع احتمالی کنکور فرهنگیان

چهارشنبه, ۸ آذر ۱۴۰۲، ۰۲:۰۱ ق.ظ

سلام دوستان عزیز و همراه مشاورین

باز یه موضوع جدید مطرح شد و همه توی شوک قرار گرفتند. سازمان سنجش اومد اعلام کرد که بنا به تقاضای وزارت آموزش و پرورش به منظور تسریع فرآیند مصاحبه های دانشگاه فرهنگیان یه تغییراتی رو در کنکور اعمال کرده. مثلا اگر داوطلبی بخواهد دانشگاه فرهنگیان برود لازم است که حتما در کنکور اول شرکت کند. اگر بماند برای کنکور دومی دیگر کاریش نمی شود کرد. دوم اینکه معدل توی دعوت به مصاحبه به کار نمیاد و بعدا محاسبه خواهد شد یعنی معدل در دعوت به مصاحبه تاثیری ندارد. موضوع مهم دیگر دفترچه اختصاصی دانشگاه فرهنگیان است که هیچ منبعی برایش اعلام نشده. دانلود فایل در ادامه مطلب

اما  ما فایل رو به رو با تخفیف 50 درصدی با قیمت استثنائی 25هزارتومان شامل هر سه منبع مطرح شده در دفترچه راهنمای ثبت نام است  را به شما پیشنهاد میکنیم: دانلود یکجای فایل 


بعد از انتشار جزئیات ثبت نام و پذیرش کنکور فرهنگیان ۱۴۰۳بسیاری از داوطلبان به دنبال منابع اختصاصی آزمون فرهنگیان میگردند تا با مطالعه آن به آمادگی کامل برسند. آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان سال ۱۴۰۳ به دو بخش تقسیم می شود:

بخش اول) یک بخش شامل همان منابع آزمون سراسری می باشد که داوطلبان در آن رشته شرکت می کنند، مانند رشته های علوم انسانی، ریاضی، تجربی و … می باشد.

بخش دوم) در بخش دیگر شامل منابع اختصاصی آزمون دانشگاه فرهنگیان است، که عبارتند از مواد امتحانی هوش و استعداد معلمی، تعلیم تربیت اسلامی و فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی …

نحوه مطالعه منابع آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

با توجه به حذف زیرگروهای هر گروه آزمایشی و همچنین دروس عمومی در کنکور سراسری ۱۴۰۳، تاثیر سابقه تحصیلی دانش آموزان تا حدود ۵۰ درصد قطعی اعلام شده است، بنابراین داوطلبان کنکور سراسری باید برای پذیرش در رشته و دانشگاه مورد تمایل خود در آزمون اختصاصی مربوط به گروه آزمایشی خود شرکت نمایند و با کسب نمره کل مورد نیاز مجاز به انتخاب رشته شوند.


. شیوه پذیرش و درصد تاثیر دانشگاه فرهنگیان


50 درصد تاثیر قطعی معدل

25 درصد کنکور

25 درصد مصاحبه


تقسیم تاثیر 25 درصد کنکور فرهنگیان

15 درصد (سوالات اختصاصی هر گروه آزمایشی)

10 درصد سوالات اختصاصی فرهنگیان


اما  ما فایل رو به رو با تخفیف 50 درصدی با قیمت استثنائی 25هزارتومان شامل هر سه منبع مطرح شده در دفترچه راهنمای ثبت نام است  را به شما پیشنهاد میکنیم: دانلود یکجای فایل 


همانطور که آگاه هستید به دلیل مزایایی که از ابتدای تحصیل برای پذیرفته شدگان در دانشگاه فرهنگیان در نظر دارند، علاقمندان بسیاری به دنبال تحصیل در این رشته ها می باشند.

در کنکور سال گذشته دانشجویان از طریق ثبت نام در کنکور سراسری و کسب تراز بالای ۶۵۰۰ در دانشگاه فرهنگیان پذیرش شدند، اما طبق مصوبه جدید از سوی وزارت آموزش و پرورش روش پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان عوض شده است و علاقمندان باید برای تحصیل در این دانشگاه در آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان به صورت مجزا از کنکور شرکت کنند تا با کسب نمره قبولی مورد نیاز امکان انتخابِ رشته های فرهنگیان را داشته باشند و علاوه بر این داوطلب باید حداقل معدل 14 و حداکثر سن 22 سال نیز دارا باشند.

سازمان سنجش و آموزش کشور هر ساله فهرستی از منابع کنکور سراسری برای هر یک از گروه های آزمایشی به همراه ضرایب تاثیر دروس تخصصی را منتشر می کند تا داوطلبان متوجه اهمیت هر یک از دروس اختصاصی بشوند.

طبق مصوبه اعلام شده توسط وزارت آموزش و پرورش برای داوطلبان رشته های فرهنگیان آزمون اختصاصی مستقلی در نظر گرفته شده، که متقاضیان باید برای قبولی در این آزمون به مطالعه منابع کنکور اختصاصی دانشگاه فرهنگیان بپردازند، سپس با استفاده از روش های مختلف برای مدیریت زمان به سراغ تست زنی مطالب یاد گرفته شده از هر درس اختصاصی بروند و در قالب یک برنامه ریزی صحیح پیش بروند.

نظرات (۰)

برای نظر دادن اولین نفر باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">