seyedrezabazyar>

مشاور تحصیلی احسان افشارمنش

++این مطلب توسط احسان افشارمنش تهیه و نشر گردیده است++
مشترک روزنامه مشاورین شوید
پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، ایمیل دریافتی را تایید نمایید.
یادداشت سردبیر

زکات علم، نشر آن است!

دوستان و همراهان عزیز:
کلام آغازین را از مدیریت محترم وبلاگ بیان وام می گیرم; هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. فراموش نکنیم که زکات علم نشر آن است و برای سهیم کردن دیگران در آنچه کسب کرده ایم لحظه‌ای نباید درنگ کنیم. 
این وبسایت با دو آدرس: 
در دسترس می‌باشد.                                                                              
احسان افشارمنش
مشاور و روانشناس بالینی

رزرو وقت مشاوره حضوری برای رزرو وقت روی عکس کلیک کن

5 توصیه نوروزی برای کنکوری ها

سه شنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۲۸ ق.ظ



برای ایام کنکور 5 توصیه خیلی پیش پا افتاده دارم که امیدوارم با یک نگاه اجمالی ملکه ذهنتون کنید:

۱- برای یک داوطلب کنکور دید و بازدید در این روز ها هیییچ معنی ندارد. اما برای تنوع و استراحت هم که شده۲ الی ۳ روز مجاز به دید و بازدید هستید ولی در آن روز ها هم نباید درس را کامل کنار بگذارید.

وسعی کنید به دیدن کسایی بروید که به شما آرامش میدن و از انرژی منفی واسترس دوری کنید.


۲- با توجه به محدود بودن تعداد روزهایی که در ایام عید در اختیار داریم، نمی‌توان همه‌ی مباحث کنکوری را دوره کرد پس اولویت شما باید اولین آزمون بعد عیدتان باشد حالا در هر آزمونی که شرکت میکنید .سعی کنید به برنامه آزمون برسید و خودتونو محک جدی بزنید.


۳- خیلی از داوطلبان نگران مباحث باقی مانده و مرور نشده هستند که باید بدانید قرار نیست همه مطالب دوره شود. بعد از عید حدود ۴۵ روز وقت دارید و این نکته هم بدانید که اگر نصف مطالب را کامل بلد باشید بهتر این است که همه مطالب را دست و پا شکسته یاد بگیرید پس بدون استرس و با تمرکز بالا سعی کنید به برنامه آزمون برسید.


۴- سعی کنید قبل از برنامه ریزی ارزیابی کلی از خودتان داشته باشید و نقاط ضعف و قدرتتونو بشناسید و سعی کنید نقاط ضعفتان را پوشش دهید.


۵- برای مباحث ضعیف‌تر، بهتر است که دوباره جزوه و کتاب درسی را به دقت مطالعه کرده و سپس تست‌زنی آن را انجام دهید. در مباحث متوسط، مرور سریع‌تر جزوه درسی و سپس پرداختن به تست‌های مرتبط توصیه می‌شود. مرور خلاصه‌ها و پرداختن به تست‌های غلط، نزده و مهم علامت زده شده در دفترچه آزمون‌ها و کتاب‌های تستی در رابطه با مباحث قوی، می‌تواند مفید‌تر باشد.

نظرات (۰)

برای نظر دادن اولین نفر باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">