seyedrezabazyar>

مشاور تحصیلی احسان افشارمنش

++این مطلب توسط احسان افشارمنش تهیه و نشر گردیده است++
مشترک روزنامه مشاورین شوید
پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، ایمیل دریافتی را تایید نمایید.
یادداشت سردبیر

زکات علم، نشر آن است!

دوستان و همراهان عزیز:
کلام آغازین را از مدیریت محترم وبلاگ بیان وام می گیرم; هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. فراموش نکنیم که زکات علم نشر آن است و برای سهیم کردن دیگران در آنچه کسب کرده ایم لحظه‌ای نباید درنگ کنیم. 
این وبسایت با دو آدرس: 
در دسترس می‌باشد.                                                                              
احسان افشارمنش
مشاور و روانشناس بالینی

رزرو وقت مشاوره حضوری برای رزرو وقت روی عکس کلیک کن

به زودی لینک دانلود رایگان جزوه های جدید عمارلو رو میگذارم اینستاگرامم. اگه میخوای روی عکس بالا کلیک کن و من رو فالو کن تا به محض گذاشتن جزوه دانلودش کنی. سلام به همه داوطلبان گرامی، امشب دانلود رایگان زیست شناسی برای همه پایه‌های دکتر عمارلو ورژن قدیم بود و توسط سایت بی کفایت شاتل لند حذف شد. دو تا نمونه کار براتون میگذارم که با شیوه کارش آشنا شوید:



جزوه زیست 2 عمارلو فصل 1
حجم: 13.2 مگابایت
توضیحات: :)

عمارلو سال سوم دبیرستان نکته و تست
حجم: 6.13 مگابایت
توضیحات: ورژن قدیم



نظرات (۱۷)

این فایل اصلا باز نمیشه مارو سرکار گذاشتی😵😵😵😵
پاسخ مشاور:
بررسی می‌شود. شاید لینک منقضی شده...
بررسی شد و آماده دانلود است!

شما شیوه دانلود کردن را بیاموزید :)
  • شیرین فرساد
  • لطفا جزوات ۱۰ و ۱۱ و‌۱۲

    پاسخ مشاور:
    این جزوه کامل است

    این فایل باز نمیشه خاک تو سرتون

    پاسخ مشاور:
    مال مفت و طلب مفت تر. و بسیار بی تربیت. کامنت رو تایید کردم که بقیه هم بخونن

    خسته نباشید

    جزوه به درد کنکوری های نظام جدید هم میخوره؟

    ممنون خیلی خوب بود

    سلام درست میفرمایید چون رایگانه نباید هیچی بگیم

    ولی دوست عزیز خیلی ممنون که گذاشتین ولی لطف میکنید یکاری کنید برای ماهم باز شه ممنون

    وقتتون بخیر

    چرا فایل باز نمیشه؟؟

    سلام ، وقت بخیر 

    پسورد رو قبول نمیکنه ،هم کپی کردم هم خودم وارد کردم ، نشد 

    ممنون میشم راهنمایی کنید

    سلام ، وقت بخیر 

    پسورد رو قبول نمیکنه ،هم کپی کردم هم خودم وارد کردم ، نشد 

    ممنون میشم راهنمایی کنید

    خاک تو سرتون با این جزوه تون 

    سلام فایل تون دانلود کردم اما باز نمیشد 

    ب هر حال ممنونم

    برای من که چیزی نشون نداد

    سلام ممنون دانلود کردم خوبه ولی برای نظام قدیم هست میشه نظام جدیدش رو هم بزارید؟

    اینم تایید کن.....بسیار بیشعوری که مفت جزوات رو بدون رعایت حق کپی رایت قرار دادی

    سلام

    وقت بخیر

    لینک به سایت وصل میشه میتونید لینک دانلود رو برای من من ارسال کنید

    ممنون

    اصلا وجود نداره😒

    چجوری دان کنم میره تو نماوا هرچی میزنم رو لینک

     

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">