seyedrezabazyar>

مشاور تحصیلی احسان افشارمنش

++این مطلب توسط احسان افشارمنش تهیه و نشر گردیده است++
مشترک روزنامه مشاورین شوید
پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، ایمیل دریافتی را تایید نمایید.
یادداشت سردبیر

زکات علم، نشر آن است!

دوستان و همراهان عزیز:
کلام آغازین را از مدیریت محترم وبلاگ بیان وام می گیرم; هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. فراموش نکنیم که زکات علم نشر آن است و برای سهیم کردن دیگران در آنچه کسب کرده ایم لحظه‌ای نباید درنگ کنیم. 
این وبسایت با دو آدرس: 
در دسترس می‌باشد.                                                                              
احسان افشارمنش
مشاور و روانشناس بالینی

رزرو وقت مشاوره حضوری برای رزرو وقت روی عکس کلیک کن

بخشنامه جدید مشاوره

چهارشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۵:۴۵ ب.ظ

با عرض سلام وخسته نباشید خدمت همکاران محترم مشاور. بخشنامه جدید حکایت از دوره جدید ضمن خدمت در سال جدید دارد که در تاریخ 12 اردیبهشت 95 ارسال گردیده  که بدین شرح است:

ریاست محترم اداره مشاوره استان...

با سلام و احترام

  ضمن تشکر از تلاش ارزنده و اقدامات انجام شده پیرامون اجرای دوره ضمن خدمت آشنایی با قوانین و مقررات هدایت تحصیلی به استحضار می رساند، با توجه به ضرورت پیش بینی اعتبار لازم برای استمرار آموزش های مذکور، خواهشمند است نسبت به پیش بینی اجرای دوره و کارگاه های آموزشی در مناطق و شهرستان های تابعه برنامه ریزی لازم  به عمل آید:

1.      برگزاری یک دوره آموزش ضمن خدمت منطقه ای  ویژه مشاوران

2.      برگزاری یک کارگاه آموزشی برای مشاوران شاغل در مناطق آسیب پذیر فرهنگی و اجتماعی

3.      برگزاری یک همایش منطقه ای ویژه مدیران و سایر کارکنان مدرسه به منظور تبیین اهداف مشاوره  و تسهیل امر مشاوره در مدرسه

لازم است برای هریک از دوره های سه گانه فوق 3 عنوان پیشنهادی برای  اجرا در مناطق و شهرستان های تابعه با تاکید بر موارد ذیل  به این اداره کل اعلام گردد.

الف- برای انسجام بخشی به فعالیت های توانمند سازی  و توجه به نیاز ها و اولویت های اساسی آموزشی  مشاوران  ضروریست شورایی با عنوان "شورای ارتقا و توانمند سازی مشاوران " با ترکیب ذیل در سطح استان تشکیل شود تا نسبت به انتخاب عناوین دوره ها، نحوه اجرا و مخاطبان هر برنامه تصمیم گیری شود .(پس از ارزیابی اولیه از فعالیت شورای مذکور و رایزنی با استان ها در مورد ترکیب اعضا و وظایف نسبت به تثبیت قانونی و استمرار فعالیت های شورا اقدام خواهد شد).

-          معاون پرورشی استان

-         رئیس اداره مشاوره

-         رئیس مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی

-         رئیس اداره آموزش  نیروی انسانی

-         یک نفر از روسای آموزش و پرورش مناطق و شهرستان ها (به پیشنهاد معاون پرورشی استان )

-         3 نفر از مشاوران مجرب و صاحب نظر استان (با ترجیح دادن به نفرات برتر آزمون علمی تخصصی با پیشنهاد رئیس اداره مشاوره )

-         3 نفر از مدیران مدارس ( از هر دوره تحصیلی یک نفر به پیشنهاد رئیس اداره مشاوره )

ب- به منظور تسهیل در امر نیازسنجی، نتایج آزمون علمی و تخصصی  مشاوران آن استان به تفکیک مناطق به آدرس الکترونیکی رئیس محترم اداره مشاوره  ارسال  شده است که با تاکید برضرورت محرمانه بودن می تواند  به عنوان یکی از منابع تعیین نیازهای آموزشی مورد استفاده قرار گیرد. در هر sheet عملکرد مشاوران آن استان هر درس(مواد آزمون) قابل دستیابی است.

ج- خواهشمند است مشخصات کامل اعضای شورای توانمندسازی (نام و نام خانوادگی ، سمت ، شماره تماس ) و عناوین آموزشی پیشنهادی برای  هر منطقه ، تعداد مخاطبان به تفکیک جنسیت و هزینه پیش بینی شده برای اجرا   تا تاریخ 1/3/95 به پست الکترونیکی اداره کلارسال گردد.

نظرات (۰)

برای نظر دادن اولین نفر باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">