seyedrezabazyar>

مشاور تحصیلی احسان افشارمنش

++این مطلب توسط احسان افشارمنش تهیه و نشر گردیده است++
مشترک روزنامه مشاورین شوید
پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، ایمیل دریافتی را تایید نمایید.
یادداشت سردبیر

زکات علم، نشر آن است!

دوستان و همراهان عزیز:
کلام آغازین را از مدیریت محترم وبلاگ بیان وام می گیرم; هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. فراموش نکنیم که زکات علم نشر آن است و برای سهیم کردن دیگران در آنچه کسب کرده ایم لحظه‌ای نباید درنگ کنیم. 
این وبسایت با دو آدرس: 
در دسترس می‌باشد.                                                                              
احسان افشارمنش
مشاور و روانشناس بالینی

رزرو وقت مشاوره حضوری برای رزرو وقت روی عکس کلیک کن

نقل و انتقالات فرهنگیان 95

پنجشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۱۴ ب.ظ
اعلام جزئیات بخشنامه ضوابط نقل ‌و انتقال معلمان.
فعلا چهار استان ایلام، کرمانشاه، سمنان و کردستان پیشرو در نقل و انتقالات درون استانی هستند و باقی استان ها مانند کرمان هفته آتی جلسه ای با محوریت موضوع نقل و انتقالات 95 خواهند داشت.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیرآموزش و پرورش از اعلام جزئیات بخشنامه ضوابط نقل‌ وانتقال فرهنگیان در سال 95 خبرداد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی، سید محمد بطحایی اظهارکرد: براساس این بخشنامه و به منظور افزایش بهره‌وری و کارآیی کارکنان وزارت آموزش و پرورش و افزایش رضایت شغلی فرهنگیان، استفاده بهینه از نیروی انسانی موجود در مناطق آموزش و پرورش، نقل و انتقال کارکنان رسمی، آزمایشی و پیمانی شاغل در واحدهای آموزشی متقاضی انتقال دائم و موقت درون و برون استانی با رعایت ضوابط و مقررات مربوط به اداره کل آموزش و پرورش استان‌ها تفویض شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیرآموزش و پرورش تصریح کرد : متقاضیان انتقال برون استانی در صورت دارا بودن شرایط شیوه نامه باید با مراجعه به سایت نقل و انتقال به آدرس   http://enteghal.medu.ir  نسبت به ثبت درخواست و تکمیل فرم امتیازبندی خود اقدام و سپس مدارک لازم را جهت بررسی به امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش منطقه مبدأ ارائه کنند.

وی خاطرنشان کرد: تعیین و تدوین ضوابط و مقررات نقل و انتقال درون استانی براساس نیاز اعلام شده مناطق و با تأیید کمیته برنامه‌ریزی استان به عهده اداره کل آموزش و پرورش استان مربوط خواهد بود.

بطحایی افزود : براین اساس درخواست ثبت شده متقاضیان در سامانه مشروط به عدم نیاز مبدأ است به گونه‌ای که در منطقه مبدأ در گروه و جنس متقاضی هیچ حق التدریسی پرداخت نشود و نیاز مقصد به گونه‌ای باشد که در منطقه مقصد در گروه و جنس متقاضی هیچ کسری ساعت موظفی نباشد و انتقال با رعایت بند الف ماده 65 قانون برنامه پنجم توسعه و سایر ضوابط مورد بررسی قرار گرفته و زمینه انتقال افراد مطابق جداول نیاز و عدم نیازی که توسط کمیته برنامه ریزی استان تأیید شده و امتیاز کسب شده اقدام شود.

شرایط و مقررات انتقال دائم

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیرآموزش و پرورش نسبت به دارا بودن شرایط نقل و انتقال دائم معلمان  بیان کرد : دارا بودن حداقل پنج سال سابقه خدمت تمام وقت در آموزش و پرورش تا تاریخ 31 شهریور 95 به حکم کارگزینی برای مستخدمین رسمی آزمایشی و پیمانی با عنایت به تبصره آمده در این بخشنامه که مدت سوابق خدمت به صورت حق‌التدریس، نهضت سوادآموزی، سایر دستگاه‌ها، تحصیل فارغ‌التحصیلان مراکز تربیت معلم،‌تربیت دبیر، خدمت نظام وظیفه و قرارداد کارمعین جزو سابقه خدمت موضوع بند فوق‌الذکر محسوب نخواهد شد.

وی افزود: همسر جانبازان در صورت تغییر محل اشتغال جانباز با ارائه تأییدیه از مراجع ذیصلاح به استناد ماده 17 آئین نامه اجرایی ماده 13 قانون تسهیلات استخدامی و اجتماعی جانبازان بدون رعایت شرایط فوق منتقل می‌شوند.

شرایط و مقررات انتقال موقت

بطحائی بیان کرد: دارا بودن حداقل سه سال سابقه خدمت تمام وقت در آموزش و پرورش تا تاریخ 31 شهریور 95 به موجب حکم کارگزینی برای مستخدمین رسمی، آزمایشی و پیمانی. مستخدمینی که در سال تحصیلی 95-96 جهت ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و بالاتر در رشته‌های مورد نیاز آموزش‌ و پرورش در دانشگاه‌های دولتی (غیراز علمی کاربردی و پیام نور) با ارائه مدارک مستند متقاضی انتقال موقت به استان محل تحصیل باشند.

وی افزود : همسرهمکاران فرهنگی که جهت ادامه تحصیل در رشته مورد نیاز متقاضی انتقال موقت یا مأمور به تحصیل (مشمولین تبصره ذیل ماده 61 قانون مدیریت خدمات کشوری) باشد. متقاضیانی که به تشخیص کمیته برنامه‌ریزی منطقه و تأیید کمیته برنامه‌ریزی استان مبدا و مقصد دارای شرایط حاد و خاص باشد و افرادی که متقاضی انتقال به منطقه آزاد کیش (هرمزگان) هستند.

جدول زمان‌بندی نقل و انتقال

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیرآموزش و پرورش تصریح کرد : براساس این بخشنامه جدول زمان بندی نقل و انتقال متقاضیان و ثبت‌نام در سامانه و ارائه مدارک به امور اداری منطقه مبدا توسط متقاضیان از اول خرداد تا 24 تیر 95 است. کنترل بررسی فرم‌های درخواست و امتیاز بندی متقاضیان و اعلام نظر در سامانه توسط آموزش و پرورش منطقه مبدا از تاریخ 16 خرداد تا 31 تیر 95 است.

وی اظهار کرد: بررسی درخواست متقاضیان و اعلام نظر توسط آموزش و پرورش مبدا از تاریخ 20 خرداد تا 7 مرداد 95 ، بررسی درخواست متقاضیان و اعلام نظر توسط آموزش ‌و پرورش مقصد از تاریخ 2 مرداد تا 20 مرداد 95و اعلام نتیجه توسط آموزش و پرورش مبدا در تاریخ 31 مرداد 95 ، خواهد بود.

نظرات (۰)

برای نظر دادن اولین نفر باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">