seyedrezabazyar>

مشاور تحصیلی احسان افشارمنش

++این مطلب توسط احسان افشارمنش تهیه و نشر گردیده است++
مشترک روزنامه مشاورین شوید
پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، ایمیل دریافتی را تایید نمایید.
یادداشت سردبیر

زکات علم، نشر آن است!

دوستان و همراهان عزیز:
کلام آغازین را از مدیریت محترم وبلاگ بیان وام می گیرم; هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. فراموش نکنیم که زکات علم نشر آن است و برای سهیم کردن دیگران در آنچه کسب کرده ایم لحظه‌ای نباید درنگ کنیم. 
این وبسایت با دو آدرس: 
در دسترس می‌باشد.                                                                              
احسان افشارمنش
مشاور و روانشناس بالینی

رزرو وقت مشاوره حضوری برای رزرو وقت روی عکس کلیک کن

بالاخره زمان ثبت نام کنکور 96 فرا رسید...

شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۲۶ ق.ظ

مهلت ثبت نام : زمان شروع ثبت نام از روز سه شنبه 19 بهمن 1395 لغایت روز پنج شنبه 28 بهمن 1395 می باشد

ویرایش اطلاعات ثبت نام : برای ویرایش اطلاعات از بخش مربوطه که معمولا در منوی سمت راست می باشد اقدام نمایید.

توجه ویژه : در طی مراحل ثبت نام از کلیک بر روی دکمه Back مرورگر خود و بازکردن بیش از یک صفحه مرورگر بر روی کامپیوتر خود جدا خودداری نمایید.

توجه ویژه : در صورتی که در مراحل ثبت نام در سیستم به مشکلی برخورد کردید، پنجره های مرورگر را بسته و از ابتدا مراحل ثبت نام را آغاز نمایید.

توجه ویژه : ثبت نام شما زمانی تکمیل گردیده که در مراحل ثبت نام از سیستم شماره پرونده 7 رقمی  و کد پیگیری ثبت نام 16 رقمی دریافت نمایید.

توجه ویژه : در صورت مواجه شدن با هر گونه مشکل در روند ثبت نام می توانید با شماره 02636270057 و 02636270059 و 02636270061  تماس گرفته ویا از طریق سیستم پاسخگویی اقدام نمایید. ساعت پاسخ گویی تلفنی از ساعت 8:30 صبح الی 12 و بعداز ظهر از ساعت 13:30 الی 15 بجز ایام تعطیل

توجه ویژه : داوطلبانیکه درخصوص اطلاعات سوابق تحصیلی با مشکل مواجه شوند(عدم مشاهده سوابق تحصیلی و یا مغایرت در اطلاعات سوابق تحصیلی) لازم است به سایت آموزش و پرورش به نشانی http://dipcode.medu.ir مراجعه نمایند.

نکاتی راجع به کارت اعتباری:

توجه ویژه : داوطلبان بایستی انواع کارت های اعتباری(شماره سریال ثبت نام 12 رقمی) لازم برای ثبت نام آزمون سراسری سال 1396 را قبلا از طریق سایت سنجش خریداری نمایند.

توجه ویژه : آندسته از داوطلبانی که علاقمند به شرکت در گزینش رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی ، غیر دولتی و غیرانتفاعی می باشند می توانند قبل از آغاز ثبت نام یا ویرایش، کارت علاقمندی (به مبلغ صد و دو هزار ریال) را خریداری کرده و اطلاعات آنرا در زمان ثبت نام یا ویرایش وارد نمایید .

توجه ویژه : داوطلبان که علاوه بر گروه آزمایشی اصلی (ریاضی ، تجربی و انسانی) علاقمند به شرکت در گروه آزمایشی هنر نیز می باشند لازم است قبل از آغاز ثبت نام یا ویرایش، کارت اعتباری (به مبلغ دویست  هزار ریال) را خریداری کرده و اطلاعات آنرا در زمان ثبت نام یا ویرایش وارد نمایید.

توجه ویژه : داوطلبان که علاوه بر گروه آزمایشی اصلی (ریاضی ، تجربی و انسانی) علاقمند به شرکت در گروه آزمایشی زبان های خارجی نیز می باشند لازم است قبل از آغاز ثبت نام یا ویرایش، کارت اعتباری (به مبلغ دویست هزار ریال) را خریداری کرده و اطلاعات آنرا در زمان ثبت نام یا ویرایش وارد نمایید.

توجه ویژه : شما می توانید پس از پایان مراحل ثبت نام و از طریق ویرایش اطلاعات، جهت ثبت علاقمندی ها اقدام کنید.

  • احسان افشارمنش

کنکور 96

کنکور سراسری

نظرات (۰)

برای نظر دادن اولین نفر باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">