seyedrezabazyar>

مشاور تحصیلی احسان افشارمنش

++این مطلب توسط احسان افشارمنش تهیه و نشر گردیده است++
مشترک روزنامه مشاورین شوید
پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، ایمیل دریافتی را تایید نمایید.
یادداشت سردبیر

زکات علم، نشر آن است!

دوستان و همراهان عزیز:
کلام آغازین را از مدیریت محترم وبلاگ بیان وام می گیرم; هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. فراموش نکنیم که زکات علم نشر آن است و برای سهیم کردن دیگران در آنچه کسب کرده ایم لحظه‌ای نباید درنگ کنیم. 
این وبسایت با دو آدرس: 
در دسترس می‌باشد.                                                                              
احسان افشارمنش
مشاور و روانشناس بالینی

رزرو وقت مشاوره حضوری برای رزرو وقت روی عکس کلیک کن

دانش آموزان عزیزی که به درستی تحقیق می کنند و مشاور دارند از اینکه رشته های گروه هنر و علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی آزمون عملی دارند کاملا آگاه هستند اما قابل توجه آن دسته از عزیزانی که در مورد این موضوع اطلاعاتی ندارند، برای ورود به رشته های ذکر شده پس از آزمون سراسری باید کارت اعتباری خرید و در لینک مربوطه اعلام علاقمندی کرد:

لینک خرید کارت اعتباری

لینک اعلام علاقمندی به شرکت در آزمون عملی هنر، علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی


داوطلبان گروه آزمایشی هنر در صورت علاقه‌مندی به رشته­ های:
نقاشی (ارتباط تصویری)، آموزش ارتباط تصویری ـ هنرهای تجسمی ـ طراحی پارچه و لباس ،طراحی صنعتی، ادبیات نمایشی، مجسمه‌سازی، موسیقی ایرانی، موسیقی جهانی، موسیقی نظامی،کتابت و نگارگری، آهنگسازی، بازیگری ، طراحی صحنه، نمایش عروسکی و عکاسی به منظور شرکت در آزمون عملی می­بایست نسبت به انتخاب حداکثر دو مجموعه از رشته‌های تحصیلی جدول ذیل (موارد 2 الی 14) و منحصراً به صورت اینترنتی از روز سه‌شنبه مورخ 99/05/28 همزمان با پرینت کارت تا روز دوشنبه 99/06/03 از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی ذکر شده در بالا اقدام نمایند. با توجه به اینکه پذیرش دانشجو در رشته‌های تحصیلی مورد نظر در آزمون سراسری سال 1399 بصورت متمرکز و با شرایط خاص صورت می‌پذیرد داوطلبانی که اقدام به انتخاب یک/1 مجموعه از مجموعه رشته‌های تحصیلی گروه آزمایشی هنر برای شرکت در آزمون عملی اقدام می‌نمایند، می­بایست نسبت به پرداخت مبلغ 100هزارتومان بابت هزینه آزمون عملی به صورت اینترنتی از طریق لینک بالا اقدام نمایند. داوطلبان در صورتی که متقاضی و علاقه مند به شرکت در آزمون عملی دو/2 مجموعه از مجموعه­ های گروه آزمایشی هنر می‌باشند می‌بایست نسبت به پرداخت مبلغ 200هزارتومان بصورت اینترنتی اقدام نمایند. بدیهی است عدم پرداخت هزینه آزمون رشته ­های تحصیلی عملی در تاریخ تعیین شده، به منزله عدم امکان پذیرش آنان در این رشته‌ها خواهد بود. آزمون عملی برای کلیه رشته‌های مندرج در جدول ذیل در شهریور ماه 99 برگزار خواهد شد و داوطلبان لازم است برای اطلاع از جزئیات برگزاری آزمون عملی، زمان پرینت کارت ورود به جلسه و آدرس محل برگزاری آزمون رشته‌های مندرج در جدول ذیل (بجز رشته علوم ورزشی) به اطلاعیه‌ای که در روز چهارشنبه مورخ 12شهریورماه در درگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار می‌گیرد، مراجعه نمایند. داوطلبانی مجاز به شرکت در آزمون عملی خواهند بود که اولاً نسبت به پرداخت هزینه برگزاری آزمون عملی در بازه زمانی اعلام شده اقدام نموده و ثانیاً در جلسه آزمون گروه آزمایشی هنر که در روز چهارشنبه مورخ 29/5/99 برگزار گردید، حاضر بوده اند.



داوطلبانی که نسبت به انتخاب علوم ورزشی یا آموزش تربیت بدنی اقدام نموده ­اند می­بایست نسبت به پرداخت مبلغ 42هزارتومان از طریق لینک اول همین مطلب اقدام نمایند. ضمناً داوطلبان برای اطلاع از روزهای برگزاری آزمون عملی رشته مذکور به اطلاعیه‌ای که در روز یکشنبه مورخ 99/06/16 در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر می‌گردد، مراجعه نمایند. داوطلبانی مجاز به شرکت در آزمون عملی خواهند بود که اولاً نسبت به پرداخت هزینه برگزاری آزمون عملی در بازه زمانی اعلام شده اقدام نموده و ثانیاً در جلسه آزمون یکی از گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی که در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ 30 و 99/05/31 برگزاری گردید، حاضر ببوده اند

.

نظرات (۰)

برای نظر دادن اولین نفر باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">