seyedrezabazyar>

مشاور تحصیلی احسان افشارمنش

++این مطلب توسط احسان افشارمنش تهیه و نشر گردیده است++
مشترک روزنامه مشاورین شوید
پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، ایمیل دریافتی را تایید نمایید.
یادداشت سردبیر

زکات علم، نشر آن است!

دوستان و همراهان عزیز:
کلام آغازین را از مدیریت محترم وبلاگ بیان وام می گیرم; هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. فراموش نکنیم که زکات علم نشر آن است و برای سهیم کردن دیگران در آنچه کسب کرده ایم لحظه‌ای نباید درنگ کنیم. 
این وبسایت با دو آدرس: 
در دسترس می‌باشد.                                                                              
احسان افشارمنش
مشاور و روانشناس بالینی

رزرو وقت مشاوره حضوری برای رزرو وقت روی عکس کلیک کن

برای خودت برنامه بنویس!

چهارشنبه, ۲۴ اسفند ۱۴۰۱، ۰۲:۰۴ ب.ظ

چند توصیه کاربردی برای برنامه ریزی. این مطلب برای دوستانی هست که خودشون برنامه ریزی می کنند.

برای برنامه‌ریزی کنکور خود می‌توانید این مراحل را دنبال کنید:

 1- زمان بندی: برنامه‌ریزی زمان برای درس خواندن، تمرین و تکرار مطالب بسیار مهم است. بنابراین، ابتدا باید زمان مورد نیاز برای مطالعه هر درس و تکرار آن را برآورد کنید. 

2- تعیین اولویت ها: باید اولویت‌های دروسی که بیشترین درصد در کنکور دارند، را تعیین کنید و به آن‌ها اولویت بیشتری بدهید.

 3- ایجاد برنامه‌ی مطالعه: با توجه به زمان مورد نیاز برای هر درس و تعداد روزهای باقیمانده تا کنکور، برنامه‌ی مطالعه‌ی خود را تنظیم کنید. بهتر است که روزانه یک برنامه ریزی مشخص و مرتبط با هدف‌هایتان داشته باشید.

 4- استفاده از منابع مناسب: انتخاب کتاب‌های مناسب و آموزشگاه‌های معتبر و با سابقه، می‌تواند به شما در یادگیری بهتر مطالب کمک کند. 

5- پایبندی به برنامه: برای رسیدن به نتیجه‌ی مطلوب، باید به برنامه‌ی تعیین شده پایبند بمانید. در مواجهه با مشکلات، باید به خودتان قول بدهید که به برنامه‌ی خود پایبند می‌مانید.

 6- مرور و بازبینی: مرور مطالب یادگرفته شده و بازبینی برنامه‌ی مطالعه، می‌تواند به شما در یادگیری بهتر و همچنین بهبود برنامه‌ی آتی کمک کند.

 7- استفاده از تکنولوژی: امروزه با وجود تکنولوژی، می‌توانید از برنامه‌های موبایل و کامپیوتری برای برنامه‌ریزی و مدیریت زمان استفاده کنید.


نظرات (۰)

برای نظر دادن اولین نفر باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">