seyedrezabazyar>

مشاور تحصیلی احسان افشارمنش

++این مطلب توسط احسان افشارمنش تهیه و نشر گردیده است++
مشترک روزنامه مشاورین شوید
پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، ایمیل دریافتی را تایید نمایید.
یادداشت سردبیر

زکات علم، نشر آن است!

دوستان و همراهان عزیز:
کلام آغازین را از مدیریت محترم وبلاگ بیان وام می گیرم; هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. فراموش نکنیم که زکات علم نشر آن است و برای سهیم کردن دیگران در آنچه کسب کرده ایم لحظه‌ای نباید درنگ کنیم. 
این وبسایت با دو آدرس: 
در دسترس می‌باشد.                                                                              
احسان افشارمنش
مشاور و روانشناس بالینی

رزرو وقت مشاوره حضوری برای رزرو وقت روی عکس کلیک کن

آغاز ثبت نام کنکور 95 + دانلود دفترچه راهنما

دوشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۰۷ ق.ظ


در آزمون سراسری سال 95 همانند سال‌های گذشته به هر یک از داوطلبان گروه‌های آزمایشی پنج گانه اجازه داده شده در صورتی که علاقه‌مند به شرکت در گروه آزمایشی هنر هستند علاقه‌مندی خود را اعلام نمایند. چنین داوطلبانی لازم است 180 هزار ریال دیگر علاوه بر وجه ثبت‌نام اولیه پرداخت کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز فرآیند ثبت‌نام در آزمون سراسری سال 95 از فردا دوشنبه 19 بهمن خبر داد.

حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر گفت: آزمون سراسری سال 95 به منظور پذیرش دانشجو برای دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی و پردیس‌های خودگردان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و کدرشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

 وی ادامه داد: دفترچه راهنمای ثبت‌نام همراه اطلاعیه ثبت‌نامی این آزمون از امروز یکشنبه 18 بهمن‌ماه روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.

 

آغاز ثبت‌نام در کنکور 95 از نوزدهم بهمن

وی در ادامه از آغاز فرآیند ثبت‌نام در آزمون مذکور از فردا (دوشنبه 19 بهمن) خبر داد و افزود: ثبت‌نام کنکور 95 از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش از فردا آغاز شده و تا چهارشنبه 28 بهمن‌ماه ادامه دارد. هر داوطلب برای ثبت‌نام ضرورت دارد در مهلت تعیین شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش، ضمن مطالعه دفترچه راهنما و اطلاعیه منتشره که روی سایت قرار دارد با رعایت ضوابط نسبت به ثبت‌نام اقدام نماید.

 مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه در مورد نحوه پرداخت هزینه ثبت‌نام توضیح داد: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی است، ضرورت دارد داوطلبان به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مبلغ 180 هزار ریال به عنوان وجه ثبت‌نام پرداخت کرده و نسبت به دریافت کارت اطلاعات ثبت‌نام اقدام نمایند.

 توکلی ادامه داد: با توجه به امکان اطلاع رسانی مراحل مختلف فرآیند این آزمون از طریق ارسال پیام کوتاه، داوطلبانی تمایل به استفاده از این قبیل خدمات داشته باشند با انتخاب گزینه مربوط و پرداخت پنج هزار ریال می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.

 

داوطلبان واجد شرایط برای شرکت در کنکور سال 95

 وی در ادامه در مورد داوطلبان واجد شرایط برای شرکت در کنکور سال 95 توضیح داد: در آزمون سراسری سال 95 دارندگان دیپلم نظام قدیم بدون توجه به نوع دیپلم و فارغ‌التحصیلان و دانش‌آموزان پیش‌دانشگاهی بدون توجه به نوع مدرک با توجه به رشته‌های تحصیلی مورد علاقه خود می‌توانند منحصراً متقاضی یکی از گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی و هنر و زبان‌های خارجی شوند.

 توکلی ادامه داد: در آزمون سراسری سال 95 همانند سال‌های گذشته به هر یک از داوطلبان گروه‌های آزمایشی پنج گانه اجازه داده شده در صورتی که علاقه‌مند به شرکت در گروه آزمایشی هنر هستند علاقه‌مندی خود را اعلام نمایند. چنین داوطلبانی لازم است 180 هزار ریال دیگر علاوه بر وجه ثبت‌نام اولیه پرداخت کنند.

 وی ادامه داد: همچنین به هر یک از داوطلبان گروه آزمایشی ریاضی و فنی، تجربی، انسانی و هنر اجازه داده شده در صورتی که علاقه‌مند به شرکت در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی هستند علاقه‌مندی خود را اعلام نموده و نسبت به پرداخت 180 هزار ریال دیگر علاوه بر وجه اولیه ثبت‌نام اقدام کنند.

 

شرایط اعلام علاقه‌مندی به رشته های دانشگاه پیام نور

 مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه گفت: چنانچه داوطلبان علاقه‌مند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی باشند، ضمن اعلام علاقه‌مندی در تقاضانامه اینترنتی ضرورت دارد نسبت به پرداخت 9200 تومان دیگر از طریق سایت سنجش اقدام نمایند.

 توکلی ادامه داد: آزمون سراسری برای هر یک از گروه‌های آزمایشی در یک مرحله برگزار می‌شود.


توزیع کارت شرکت در آزمون از 20 تیر

 وی در ادامه گفت: کارت شرکت در آزمون کلیه داوطلبان گروه‌های آزمایشی پنج گانه از روز یکشنبه 20 تیرماه لغایت چهارشنبه 23 تیرماه 95 روی سایت قرار می‌گیرد. داوطلبانی که در دو یا سه گروه آزمایشی متقاضی شده‌اند ضرورت دارد علاوه بر دریافت پرینت گروه آزمایشی اصلی بر حسب مورد نسبت به دریافت کارت دوم یا سوم اقدام نمایند.

 برگزاری کنکور 95 در روزهای 24 و 25 تیرماه

 مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور از برگزاری آزمون مذکور در ظهر و عصر پنجشنبه 24 و جمعه 25 تیرماه خبر داد و گفت: نتایج اولیه آزمون به صورت کارنامه تنظیم شده و کارنامه همه داوطلبان در دهه دوم مرداد 95 روی سایت سازمان قرار می‌گیرد.

توجه: متقاضیان تحصیل در آن دسته از کدرشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی که پذیرش آنها به روش با آزمون صورت می‌گیرد، توجه داشته باشند از آنجا که پذیرش در این قبیل رشته های دانشگاه مذکور نیز از طریق همین آزمون صورت خواهد گرفت لذا ضرورت دارد متقاضیان در آزمون سراسری سال 1395 ثبت‌نام و در تاریخ مقرر در جلسه آزمون شرکت نمایند. -


مشاهده تعرفه های ثبت نام: 

دانلود دفترچه کنکور95:
- مشاهده سوابق تحصیلی: اینجـــــــــــا
- دانلود مستقیم دفترچه کنکور:  اینجــــا
- ثبت نام در کنکور95 : اینجــــــــــــــــا  

شما برای ثبت نام به اطلاعات زیر نیاز دارید که می توانید آنلاین آن ها را به دست بیاورید

- جستجوی کد دیپلم: ###

- جستجوی کد منطقه آموزش و پرورش: ###

-جستجوی کد محل اشتغال: ###

-جستجوی کد استان: ###

-جستجوی کد بخش : ###

-جستجوی کد نظام وظیفه: ###


نظرات (۰)

برای نظر دادن اولین نفر باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">