seyedrezabazyar>

مشاور تحصیلی احسان افشارمنش

++این مطلب توسط احسان افشارمنش تهیه و نشر گردیده است++
مشترک روزنامه مشاورین شوید
پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، ایمیل دریافتی را تایید نمایید.
یادداشت سردبیر

زکات علم، نشر آن است!

دوستان و همراهان عزیز:
کلام آغازین را از مدیریت محترم وبلاگ بیان وام می گیرم; هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. فراموش نکنیم که زکات علم نشر آن است و برای سهیم کردن دیگران در آنچه کسب کرده ایم لحظه‌ای نباید درنگ کنیم. 
این وبسایت با دو آدرس: 
در دسترس می‌باشد.                                                                              
احسان افشارمنش
مشاور و روانشناس بالینی

رزرو وقت مشاوره حضوری برای رزرو وقت روی عکس کلیک کن

نکاتی راجع به پذیرش صرفا سوابق تحصیلی

دوشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۲۰ ق.ظ

+داوطلبان برای اخذ پذیرش باید، طبق فراخوان دانشگاه‌ها و مؤسسات پذیرنده، مدارک لازم را در زمان تعیین شده به دانشگاه‌ها و مؤسسات ارسال کنند. دانشگاه‌ها و مؤسسات باید با رعایت تمامی قوانین و مقررات مربوطه مانند سهمیه‌بندی نسبت به پذیرش دانشجو در سقف ظرفیت تعیین شده توسط شورای گسترش آموزش عالی اقدام و نسبت به ثبت‌نام مشروط پذیرفته‌شدگان اقدام و اسامی آن‌ها را برای تائید به سازمان سنجش آموزش کشور اعلام نمایند.

+در این روش داوطلبان می‌توانند به چندین دانشگاه یا مؤسسه پذیرنده موجود در اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخواست پذیرش دهند ولی در نهایت فقط می‌توانند در یکی از رشته محل‌هایی که با پذیرش آن‌ها موافقت شده است، ثبت‌نام نموده و ادامه تحصیل دهند. 


+پذیرش دانشجوی صرفا سوابق تحصیلی در بهمن ماه 1397 و مهر ماه سال 1398  خواهد بود.


++پذیرش صرفا سوابق تحصیلی برای بهمن ماه 97 

- اطلاعیه مربوط به نحوه پذیرش و شرایط و ضوابط داوطلبان و نحوه درخواست پذیرش از موسسات و مدارک و سوابق موردنیاز در اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در تاریخ 25 دی ماه 1397 منتشر می شود.

- داوطلبان واجد شرایط و متقاضی پذیرش بهمن ماه از تاریخ 29 دی لغایت 6 بهمن ماه برای پذیرش به موسسات پذیرنده که در اطلاعیه 25 دی ماه منتشر می شود مراجعه می نمایند.

- اطلاع رسانی به پذیرفته شدگان مشروط توسط دانشگاه در تاریخ 6 تا 10 بهمن صورت خواهد گرفت.


+++پذیرش صرفا سوابق تحصیلی برای مهرماه 98

- اطلاعیه به انضمام دفترچه راهنمای پذیرش صرفا سوابق تحصیلی برای سال 1398 در اواسط بهمن ماه 1397 توسط سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

- تمامی شرایط و ضوابط و نحوه مراجعه و مدارک و مستندات لازم برای اخذ پذیرش توسط موسسات در اطلاعیه مذکور درج خواهد شد.

- زمان مراجعه داوطلبان برای اخذ پذیرش رشته های محل های صرفا سوابق تحصیلی از 20 اسفند 97 تا اواخر مرداد 98 خواهد بود.




تذکر مهم 1 : داوطلبان متقاضی پذیرش رشته محل های صرفا سوابق تحصیلی نیازی به شرکت در کنکور سراسری سال 1398 که ثبت نام آن از تاریخ 97/11/24 لغایت 97/12/02 می باشد ندارند و مطابق اطلاعیه مذکور و اطلاعیه های بعدی سازمان سنجش آموزش کشور اقدام نمایند.


تذکر مهم 2 : پذیرش رشته محل های صرفا سوابق تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی مطابق ضوابط سایر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و برای پذیرش در بهمن 97 و مهر 98 نیز همزمان با پذیرش سایر موسسات است که در اطلاعیه های بعدی اعلام خواهد شد.


تذکر مهم 3 : در خصوص نحوه پذیرش صرفا سوابق تحصیلی در سایر آزمون ها ( فنی و حرفه ای، کاردانی به کارشناسی و  جامع علمی کاربردی  اعم از کاردانی و کارشناسی ناپیوسته ) متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

نظرات (۰)

برای نظر دادن اولین نفر باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">